Al sinds september 2022 verzorgen wij de online marketing voor Subvention. Subvention is hét onafhankelijke subsidieadviesbureau van Nederland voor investerings- en innovatieprojecten. Zij specialiseren zich in industrie, agarisch, vastgoed, ICT en woningcorporaties.
In 2022 startte de samenwerking tussen Innomads en Subvention met een focus op Team Vastgoed, onder de deskundige begeleiding van toenmalig Nomad Luuk Oortmann en strategisch adviseur Joost Lansink. Deze samenwerking breidde zich al snel uit naar Team Woningcorporaties, waar we Subvention hielpen bij het optimaliseren van hun digitale strategieën. Sindsdien is Koen Warring verantwoordelijk voor het realiseren van de afgesproken conversies, met als doel het uitvoeren van zoveel mogelijk relevante subsidiescans.
Strategische aanpak en resultaten
Onze gezamenlijke ontdekkingsreis omvatte een breed scala aan digitale marketingstrategieën:
Belangrijkste cijfers op een rijtje:
Visuele versterking door Innovisions
Naast onze digitale marketinginspanningen heeft Innovisions, onder leiding van Cas Busscher, een waardevolle bijdrage geleverd door visuele verhalen te creëren. Deze foto- en videomaterialen worden via social media ingezet in advertenties om de boodschap van Subvention visueel aantrekkelijk te presenteren en verdere betrokkenheid te stimuleren.
Toekomstige groei en vooruitzichten
Samen met Subvention blijven we werken aan het uitbreiden van hun digitale horizon en het bereiken van nieuwe hoogtes. Onze strategische samenwerking heeft een solide basis gelegd voor voortdurende groei en succes, waarbij we telkens streven naar het optimaliseren van conversies en het vergroten van de impact van hun digitale aanwezigheid.De voortgang van deze samenwerking onderstreept de kracht van gerichte digitale marketing en een strategische aanpak, en we kijken ernaar uit om verder bij te dragen aan het succes van Subvention in de komende jaren.