Welcome to innomads
discover our village
Hesselink BV
1000% minder kosten per conversie
conversies in 3 maand tijd
70
Kost-per-conversie
-1000%
over

Opgericht in 2017 door Luuk Hesselink toen hij vrienden ‘weg kon zetten’ op de boer, maar ondertussen meer dan 100 uitzendkrachten heeft: Hesselink B.V. Zij zetten zich in voor tevredenheid bij medewerkers en werkgevers door echte inzet. Met een familiale sfeer, gesteund door aanbevelingen van vrienden en familie, onderscheidt Hesselink B.V. zich. Ze waarderen uitzendkrachten als waardevolle teamleden en groeien met een jong, toegewijd team. Hun focus op transparantie, persoonlijke binding en flexibiliteit helpt bedrijven en waarborgt kwaliteit.

jaar
2023
aanpak

Binnen Hesselink B.V. heeft het team van Innomads begin 2023 een gerichte digitale strategie opgezet om het aantal conversies aanzienlijk te verhogen. Er is werk genoeg, alleen geen personeel. Alleen laat ons nou de specialist zijn in het overbrengen van de juiste boodschap bij de juiste doelgroep.

 

Terugkeer van een samenwerking

 

Onze samenwerking met Hesselink B.V. begon begin 2023, toen Luuk in contact kwam met Cas Busscher (Creative Director bij Innomads en Innovisions). Cas en Luuk kennen elkaar al sinds de oprichting van Hesselink B.V. waar Cas in de beginjaren verantwoordelijk was voor de huisstijl en de socials. In 2023 kwamen onze wegen weer samen om digitale groei te realiseren.

 

Digitale groeistrategie

 

In samenwerking met Joost (Strategisch Marketing Specialist) en Timo Paus (Teamleider Digital Marketing) is er een route ontwikkeld met focus op search engine advertising. Het doel was om het aantal conversies aanzienlijk te verhogen. 

 

Belangrijkste cijfers op een rijtje

  • Conversies vóór samenwerking: 6 per jaar

  • Conversies na eerste maand samenwerking: meer dan 17

  • Conversies na aanpassing van de strategie: meer dan 70 in 3 maanden (contactformulieren en telefoontjes)

 

Innovisions en Employer Branding

 

Cas beheert vanuit Innovisions de organische social media en heeft daarnaast een uitgebreid employer-branding plan opgesteld voor Hesselink B.V. Dit plan bevat bedrijfsfotografie en een reeks video's om het werkgeversmerk te versterken. Met deze gecombineerde inspanningen weten we niet alleen meer verkeer en conversies te genereren, maar helpen we Hesselink B.V. ook om zich als aantrekkelijke werkgever te profileren. 

 

Slimme samenwerking vergroot regionale zichtbaarheid: Gert-Jan deelt zijn ervaring

 

Tijdens een interview met Gert-Jan Gijsbers van Hesselink B.V. vertelde hij over de samenwerking met Innomads. 

 

 "Ons doel om met Innomads samen te werken, was een combinatie van online vindbaarheid vergroten en onze merknaam versterken. We wilden graag meer naamsbekendheid creëren in de regio. We zijn tevreden met de resultaten die we tot nu toe hebben behaald. Dankzij Innomads hebben we veel waardevolle tips gekregen. Timo is altijd duidelijk over wat hij gaat doen en geeft ook helder aan wat wij zelf kunnen verbeteren, bijvoorbeeld aan onze website. Deze verbeteringen zorgen ervoor dat het werk van Innomads voor ons nog effectiever wordt.

 

De samenwerking verloopt erg prettig. We hebben korte lijntjes en er wordt snel geschakeld. De maandelijkse updates vinden we erg fijn, en er wordt goed meegedacht over de sector waarin Hesselink actief is. Dankzij deze werkwijze levert Innomads voor ons echt toegevoegde waarde."

 

This site uses cookies.
Learn more
Accept
sluiten
Innomads is altijd op zoek naar nieuwe Digital Guides om onze wegen over digitale bergen te bewandelen. Heb jij het in je om onze klanten te gidsen naar online successen en bedrijfsgroei? Neem dan contact op met Innomads.
name
phone
mail
message