Keupink B.V. is een Nederlandse holding met meerdere gespecialiseerde webshops binnen de sport- en speelbranche. Elke webshop bedient een duidelijke doelgroep, waarvan 1 webshop zowel nationaal als internationaal. Onder Keupink B.V. vallen:
Sinds maart 2025 verzorgt Innomads de advertenties en data-analyse voor deze webshops. Samen met Keupink B.V. hebben we een resultaatgerichte advertentiestrategie ontwikkeld, afgestemd op zowel de Nederlandse als internationale markt. Vanaf het moment dat wij de campagnes opgezet hebben en analyseren en optimaliseren, laten de cijfers een duidelijke en consistente groei zien.
Welke kanalen we inzetten
Meta Ads (Instagram & Facebook)
Voor:
Google Ads
Voor:
De belangrijkste cijfers op een rij
ROAS: Return On Ad Spend.
Het laat zien hoeveel omzet er wordt gegenereerd per euro die aan advertenties wordt uitgegeven.
Buitenspeelgoed.nl (Meta Ads)
877.504 advertentieweergaven
41.070 kliks
CTR: 4,68%
84 conversies
Voetbalgoals.nl (Meta Ads)
580.868 advertentieweergaven
ROAS: 723,47% ( waarbij 700% als succesvol wordt beschouwd)
Trampolines.nl (Meta Ads)
737.529 advertentieweergaven
CTR: 2,21%
94 conversies
ROAS: 800,87% (boven de succesgrens van 700%)
Trampoline-shop.de (Google Ads)
669.914 advertentieweergaven
11.543 kliks
636 conversies
ROAS: 2297,18% (erg ruim boven de succesgrens van 700%)
Trampoline-shop.at (Google Ads)
424.458 advertentieweergaven
141 conversies
ROAS: 939,75% (boven de succesgrens van 700%)
Strategische aanpak
De cijfers laten duidelijk zien dat de strategie die samen met Keupink B.V. is ontwikkeld zeer succesvol is. Door per webshop te werken met een doordachte kanaalkeuze, Meta Ads voor de Nederlandse markt en Google Ads voor het buitenland, in combinatie met gerichte targeting en continue optimalisatie, worden niet alleen sterke advertentieresultaten behaald, maar vooral structureel meer aankopen gerealiseerd.
We sturen actief op conversies en rendement, waardoor advertentiebudgetten efficiënt worden ingezet en campagnes steeds beter presteren. Dit resulteert in een duidelijke stijging van het aantal aankopen, een sterke ROAS en duurzame groei voor alle labels binnen Keupink B.V.
Met ROAS-resultaten die structureel boven de succesgrens van 700% liggen, in Duitsland zelfs oplopen tot ruim 2200%, bewijst deze case dat de samenwerking met Innomads directe en meetbare impact heeft. De prestaties van de internationale webshops onderstrepen dat Innomads niet alleen lokaal, maar ook voorbij de Nederlandse grens effectief inzetbaar is.
Innomads als internationale digitale partner
Innomads blijft Keupink B.V. ondersteunen als strategische digitale partner. We blijven campagnes optimaliseren, kansen signaleren en uitbreiden waar groei mogelijk is, zowel in Nederland als in het buitenland.
Wil jij met jouw organisatie, ook op de internationale markt, groeien met online campagnes die echt rendement opleveren?
Neem contact op met Innomads en ontdek wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.