Kato verzorgt volledige en gebruiksklare kantoor- en projectinrichting, onderscheidend door alle disciplines onder één dak. Van meubilairlevering tot op maat gemaakte voorzieningen zoals een pantry of receptie, het team zorgt voor een vlot project dat bijdraagt aan het succes van de onderneming. Met aandacht voor functie, sfeer, en beleving creëren zij inspirerende werkomgevingen en mooie inrichtingen, in samenwerking met lokale en internationale partners voor hoogwaardige materialen tegen een goede prijs. Kortom, KATO, Dat. Werkt. Lekker.
Bij Kato Projecten- en Kantoorinrichting bewandelen we een bijzondere route in de wereld van digitale marketing. Vanaf het begin van de oprichting van Innomads is Kato aangesloten geweest bij de reis naar leadgrowth. Timo Paus en Jelle Achterweust hebben, in samenwerking met Joost Lansink (CEO en HEAD-of-Strategy), een sleutelrol gespeeld bij het vormgeven van deze digitale reis.
Door (financiële) analyses, innovatieve concepten en het opstellen van jaarlijkse marketingstrategieplannen hebben we in 2021 al 100 leads gegenereerd. In 2022 versnelde de reis met een opmerkelijke groei van 50%, resulterend in 150 leads en een toegevoegde waarde van minstens 5 miljoen euro voor Kato.
Innomads gaat nog een stap verder dan de traditionele digitale marketingactiviteiten. Voor Kato bieden wij het Corporate Branded Office Concept aan als een waardevolle toevoeging aan de kantoorinrichtingswereld. We coördineren de online aanwezigheid als ervaren gidsen en beheren branding, social media, SEO, SEA, en Social Media Advertising.
De reis gaat echter verder dan digitale grenzen; Innomads is ook betrokken bij Officelab, een innovatief vergelijkingsplatform voor vergader- en bel-units, ontwikkeld in nauwe samenwerking met Kato.