Al sinds september 2022 verzorgen wij de online marketing voor Subvention. Subvention is hét onafhankelijke subsidieadviesbureau van Nederland voor investerings- en innovatieprojecten. Zij specialiseren zich in industrie, agarisch, vastgoed, ICT en woningcorporaties.
In 2022 begon de reis van Innomads en Subvention bij Team Vastgoed, onder begeleiding van toenmalig Nomad Luuk Oortmann en Joost Lansink (strategie) zijn we later ook Team Woningcorporaties gaan ondersteunen op hun route. Ondertussen is Koen Warring verantwoordelijk voor het behalen van de afgesproken conversies: het uit laten voeren van zoveel mogelijk relevante subsidiescans. In de eerste maanden zijn we gestegen van 7,25 naar 28,5 subsidiescans per maand, een indrukwekkende 290% toename!
De ontdekkingsreis omvat Social Media Advertising (LinkedIn-ads) gericht op bedrijven. We navigeren SEA-matig met Google Ads om online meer traffic te genereren en nieuwe bezoekers te lokken. Conversieoptimalisatie is van belang om Subvention's website te finetunen, zodat bezoekers snel de weg vinden naar subsidiescans en contact.
Innovisions o.l.v. Cas Busscher heeft een bijdrage geleverd met visuele verhalen (foto & video), welke via social media wordt ingezet in advertenties. Samen laten we Subvention groeien, nieuwe hoogtes bereiken en de horizon van hun digitale reis uitbreiden.