De Regel van Zeven Contactmomenten, een eeuwenoude nomadische leidraad in communicatie, onderstreept het belang van herhaalde interacties om een blijvende indruk te maken. Deze regel suggereert dat een individu gemiddeld zeven keer blootgesteld moet worden aan een boodschap voordat deze volledig wordt geïnternaliseerd.
Hoewel de Regel van Zeven Contactmomenten lang als een leidraad heeft gediend, erkennen we als gidsen dat het landschap van communicatie voortdurend evolueert. Daarom zien we het belang in van een nieuwe benadering, waarbij meer contactmomenten nodig zijn om een blijvende impact te creëren. Daarom introduceren wij de Regel van 70 Contactmomenten. Daar overdrijven we een beetje, maar dit is wel waar we heen gaan.
Als gidsen op deze nomadische trip streven we naar overvloedige connectie, waarbij we crossmediaal opereren en via diverse platformen een overvloed aan contactmomenten voor onze klanten mogelijk maken.
Door gebruik te maken van de retargeting mogelijkheden die verschillende platforms bieden, streven we ernaar om mensen herhaaldelijk bloot te stellen aan een merk, in de hoop een diepere associatie en betrokkenheid te creëren.
Met de Regel van 70 Contactmomenten als onze richtlijn, sturen wij op een crossmediale benadering. Dit omvat het gebruik van een breed scala aan kanalen, waaronder Meta, LinkedIn, Google, TikTok, Snapchat, Pinterest en meer.
Door op meerdere platforms 'geheel toevallig' de juiste boodschap van jouw bedrijf keer op keer te verkondigen, vergroten we de kans op interactie en betrokkenheid, waardoor de kans op een blijvende impact wordt vergroot.
Door te streven naar 70 contactmomenten, overdrijven we bewust de traditionele benadering van zeven contactmomenten. Hiermee willen we aantonen dat een uitgebreidere interactie nodig is om betere associaties met een merk te creëren.
Door te blijven investeren in crossmediale uitingen, streven we ernaar om langdurige relaties op te bouwen die gebaseerd zijn op vertrouwen, loyaliteit en een diepere verbondenheid.