Wanneer Innomads?
Als ondernemer tuur je regelmatig in de verte. Maar wat als daar een kruispunt van stoffige wegen opduikt? En je niet weet welke richting je zult kiezen om de wereld verder te verkennen? De nomads verschaffen je inzicht in de kansen van jouw groei avontuur. Onze BE A MAD methode geeft jouw de handvatten in (groei)kosten- en opbrengsten. Een nieuw tijdperk is gekomen. Ben jij klaar voor de next step(pe) met jouw bedrijf?
“Business Expansion through Analysis via Marketing, Acquisition and Deals”. Wij helpen je bedrijfsgroei te realiseren door te starten met een financiële analyse. Wat zijn de marges per product/dienst en welke potentie heeft het? Met die informatie richten wij ons op die producten/diensten met de hoogste marge en/of potentie. We richten de (online) marketing in, en laten de sales hierop aansluiten. Wij maken bedrijfsgroei meetbaar.
LET US GUIDE YOUBe a Mad Methode
Hieronder bespreken we de werkwijze van Innomads. Het 5-stappenplan dat we doorlopen, is voor iedere ondernemer gelijk, maar de invulling ervan is afgestemd op jouw persoonlijke- en zakelijke wensen en doelen.
Hoe we die wensen en doelen bepalen? Met name door met elkaar in gesprek te gaan. We horen graag wat je drijfveren als ondernemer zijn, waar je trots op bent en wat volgens jou anders of misschien zelfs beter kan. Samen kijken we vooruit en bepalen we waar je over bijvoorbeeld een jaar wilt staan.
Met onze expertise én een gemeenschappelijke ambitie is bedrijfsgroei altijd realiseerbaar!
MORE ABOUT THE MADSBedrijfsgroei is een keuze! Vraag jezelf af 'wil ik echt groeien met mijn onderneming?' Je bedrijf laten groeien kent heel veel leuke en interessante momenten. Maar soms moet je rationele keuzes maken. En dat is echt niet altijd gemakkelijk. Kies je wel voor exponentiële groei? Gefeliciteerd. Een moedige stap! Laat ons jouw helpen door middel van de BE A MAD methode.
Eén van de belangrijkste aspecten van groei is het uitvoeren van een goede 0-meting. Innomads maakt samen met jou inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Zowel qua marge(s) als potentie van jouw producten en/of diensten. Alsmede de huidige stand van zaken op het gebied van online marketing.
Afhankelijk van het type bedrijf voeren we een korte- en bondige of een uitgebreidere financiële analyse uit. In de financiële analyse bepalen we de marge(s) en potentie per product en/of dienst. Op basis van een juiste kruisbestuiving tussen marge en potentie richten we de online marketing in op één of enkele producten/diensten zoals je leest in stap 3.
We richten de (online) marketing op meetbare wijze in. Zo kun jij ten allen tijden monitoren wat de voortgang is. SEO, SEA en social media, wij weten deze kanalen optimaal in te zetten voor jouw bedrijf! Natuurlijk houden we rekening met een juiste verhouding tussen de investeringen in (online) marketing en de opbrengsten.
Wij werken vanuit een positieve ROI (Return on Investment) gedachte.
Door een combinatie van het inrichten van de juiste (online) marketing kanalen en het toepassen van conversie verhogende maatregelen op jouw website(s) /webshop(s) trekken we nieuwe leads aan. Marketing Qualified Leads (MQL's) noemen we dit. Deze MQL's monitoren we totdat deze een deal zijn geworden zoals je leest in stap 5.
De laatste stap van de BE A MAD methode is een optimale aansluiting van de sales op de online marketing. Hiermee maken we de toegevoegde waarde van MQL's meetbaar in euro's. We geven salestraining(en) en/of zorgen dat het CRM pakket aansluit op de website/webshop.
De BE A MAD methodiek is een bewezen methode. Lees daarvoor ook onze cases!
Een blijvend rijdende trein. Zo kun je bedrijfsgroei omschrijven. Wanneer je er één keer aan begint wil je nooit meer terug. Een interessante ontdekkingsreis vol met obstakels. Maar die overwinnen we samen! Let 'The Mads' guide you!!
Innomads - The Next Generations Growth Guide