Experience
loading ...
methodes

De regel der 7(0) contactmomenten

null
01 Kennismaking met de Regel van Zeven

De Regel van Zeven Contactmomenten, een eeuwenoude nomadische leidraad in communicatie, onderstreept het belang van herhaalde interacties om een blijvende indruk te maken. Deze regel suggereert dat een individu gemiddeld zeven keer blootgesteld moet worden aan een boodschap voordat deze volledig wordt geïnternaliseerd.

Hoewel de Regel van Zeven Contactmomenten lang als een leidraad heeft gediend, erkennen we als gidsen dat het landschap van communicatie voortdurend evolueert. Daarom zien we het belang in van een nieuwe benadering, waarbij meer contactmomenten nodig zijn om een blijvende impact te creëren. Daarom introduceren wij de Regel van 70 Contactmomenten. Daar overdrijven we een beetje, maar dit is wel waar we heen gaan.

02 Het Concept van Overvloedige Connectie

Als gidsen op deze nomadische trip streven we naar overvloedige connectie, waarbij we crossmediaal opereren en via diverse platformen een overvloed aan contactmomenten voor onze klanten mogelijk maken.

Door gebruik te maken van de retargeting mogelijkheden die verschillende platforms bieden, streven we ernaar om mensen herhaaldelijk bloot te stellen aan een merk, in de hoop een diepere associatie en betrokkenheid te creëren.

03 Crossmediale Benaderingen

Met de Regel van 70 Contactmomenten als onze richtlijn, sturen wij op een crossmediale benadering. Dit omvat het gebruik van een breed scala aan kanalen, waaronder Meta, LinkedIn, Google, TikTok, Snapchat, Pinterest en meer.

Door op meerdere platforms 'geheel toevallig' de juiste boodschap van jouw bedrijf keer op keer te verkondigen, vergroten we de kans op interactie en betrokkenheid, waardoor de kans op een blijvende impact wordt vergroot.

04 Streven naar betere associaties

Door te streven naar 70 contactmomenten, overdrijven we bewust de traditionele benadering van zeven contactmomenten. Hiermee willen we aantonen dat een uitgebreidere interactie nodig is om betere associaties met een merk te creëren.

Door te blijven investeren in crossmediale uitingen, streven we ernaar om langdurige relaties op te bouwen die gebaseerd zijn op vertrouwen, loyaliteit en een diepere verbondenheid.

Close
Innomads is altijd op zoek naar nieuwe Digital Guides om onze wegen over digitale bergen te bewandelen. Heb jij het in je om onze klanten te gidsen naar online successen en bedrijfsgroei? Neem dan contact op met Innomads.
name
phone
mail
message